Merhaba,
Daha öncesinde ceviz ağacı dikmeyi çok araştırdım ama işin içinden çıkamadım. Bende Arıcılık işi yapmayı düşünüyorum. Sanırım ilçe tarım ziraat tarafından eğitim veriliyormuş.
Daha öncesinde bu tarz bir eğitim alıp üretim yapan var mıdır?
Çam balı üretimi yapmayı düşünüyoruz tabi şimdilik sadece düşünüyoruz (her şey yolunda olur ise 2 3 sene var).
Bu ziraatlerden aldığımız eğitim yeterli oluyor mu?
Teşekkürler
Arıcılık yapan var mıdır?
12
●350
- 31-10-2022, 12:05:56
- 31-10-2022, 12:09:09babam aldı o eğitimi sonra kovanlar a rılar falan aldı bal da üretti ama arıcılık meşakkatli tecrübe istiyor
- 31-10-2022, 12:10:15Daha önce tecrübesi olmayan birisi yapabilir mi ve babanız başarılı oldu mu acabaxAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2022, 12:11:24yani bal aldı ama erzurum şartları kışın muhafazada sorun yaşandı söndü kovanlar... yeriniz çok önemli..ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2022, 12:16:36Bir akrabam eğitimini alıp yapıyor hocam. Karadenizde kestane balı üretiyor. Eğitimini aldıktan sonra çevrenizde bu işi yapanlarda görüşün bir kaç hafta yanında takılın iyice öğrenirsiniz. Daha sonra youtube da sürekli arıcılık videoları çekenleri izlerseniz ne zaman ne yapacağınızı öğrenirsiniz. İyice profesyonel olana kadar kovan sayınız az olsun hocam. Zonguldak taraflarında kestane var diye biliyorum. Karabükteyseniz ve oraya gitme imkanınız varsa kestane balını tavsiye ederim.