Merhaba,
Daha öncesinde ceviz ağacı dikmeyi çok araştırdım ama işin içinden çıkamadım. Bende Arıcılık işi yapmayı düşünüyorum. Sanırım ilçe tarım ziraat tarafından eğitim veriliyormuş.
Daha öncesinde bu tarz bir eğitim alıp üretim yapan var mıdır?
Çam balı üretimi yapmayı düşünüyoruz tabi şimdilik sadece düşünüyoruz (her şey yolunda olur ise 2 3 sene var).
Bu ziraatlerden aldığımız eğitim yeterli oluyor mu?
Teşekkürler