işletme mi mühendislik mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
işletme mi mühendislik mi?
2
●
94
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
işletme mi mühendislik mi?
30-10-2022, 23:23:57
#1
zaferozturk
boğaziçi gibi bir okulda işletme okumayı mı yoksa ortalama bir üni de bilgisayar/elektrik-elektronik mühendisliği okumayı mı tercih edersiniz?
sebepleriyle yazar mısınız, teşekkürler.
30-10-2022, 23:27:15
#2
obisa
Senin kaderini belirleyecek ise sevdiğin işi yap derim
31-10-2022, 00:28:15
#3
Orun
Yönetim bilişim sistemleri 😊
Bölümü okuyorum, sorularınız olursa yardımcı olabilirim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler