• 30-10-2022, 23:23:57
    #1
    boğaziçi gibi bir okulda işletme okumayı mı yoksa ortalama bir üni de bilgisayar/elektrik-elektronik mühendisliği okumayı mı tercih edersiniz?
    sebepleriyle yazar mısınız, teşekkürler.
  • 30-10-2022, 23:27:15
    #2
    Senin kaderini belirleyecek ise sevdiğin işi yap derim
  • 31-10-2022, 00:28:15
    #3
    Yönetim bilişim sistemleri 😊

    Bölümü okuyorum, sorularınız olursa yardımcı olabilirim.