Konu
işletme mi mühendislik mi?
30-10-2022, 23:23:57
#1
zaferozturk
boğaziçi gibi bir okulda işletme okumayı mı yoksa ortalama bir üni de bilgisayar/elektrik-elektronik mühendisliği okumayı mı tercih edersiniz?
sebepleriyle yazar mısınız, teşekkürler.