• 29-10-2022, 01:08:09
    #1
    Merhaba ben Türk Telekom faturalı 15 GB paketini kullanıyorum tahhüt bitmesine 2 ay kadar kaldı Ocak başı gibi bitiyor. Ben numaramı değiştirmek istiyorum şuan şahsi numaram 0555 ile başlıyor yani türk Telekom alan adını kullanıyorum ve sadece t.t alan kodu olanları ile değiştirebiliyorum. Ama benim istediğim Vodafone numaralarına geçiş yapmak örneğin 0544 veya 0542 gibi bu şekilde başlayan numara almak en kolay ve en ucuz yoldan nasıl yapabilirim?

    Tahhütten cayma bedeli olarak çok fazla ücret ödermiyim??

    Edit: Benim amacım hat deÄŸiÅŸtirmeden sadece 54x xxx numaralara geçiÅŸ yapmaktı yeni hat çıkartacaz gibi duruyor 😎
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 BeÄŸeni
      furkanars0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Peki ben şimdi Vodafone yeni bir numara ve simkart cikartsam, Türk Telekomdaki aynı faturalı tarifem üzerinden devam edebilirmiyim yoksa vodofone üzerinden mi yeni bir paket almak gerekir??
      Vodafone faturasız sim kart alırsınız 1 ay hediye verilen paketi kullanıp 1 ay sonunda türktelekom faturalı pakete numara taşıma işlemi yaptırırsınız.
  • 29-10-2022, 01:24:17
    #2
    GSM Hatlar için nasıldır bilemiyorum hocam. Cayma bedeli olarak internet tarifemizi turktelekomdan kablonete taşımak istemiştik. 2 yıllık taahhütler yasal olmadığından babam tüketici hakem heyetine başvurdu. Sonuç olumlu çıktı ve bir belge verdiler. O belge ile turktelekom bayisine gidip taahütümüz ücretsiz sonlandırıldı. Bir düzenleme gelmediyse eğer taahütünüz de 2 yıllık ise bu yolu deneyebilirsiniz hocam.
  • 29-10-2022, 01:31:21
    #3
    Sim kart olmadan Vodafone numarası kullanmam değil mi ben sadece GSM numaramı değiştirmek istiyorum çünkü?
  • 29-10-2022, 01:33:57
    #4
    Numaranın başı değişmez malesef hocam yeni bir numara çıkartmanız gerekiyor
  • 29-10-2022, 01:44:38
    #5
    edrmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Numaranın başı değişmez malesef hocam yeni bir numara çıkartmanız gerekiyor
    Peki ben şimdi Vodafone yeni bir numara ve simkart cikartsam, Türk Telekomdaki aynı faturalı tarifem üzerinden devam edebilirmiyim yoksa vodofone üzerinden mi yeni bir paket almak gerekir??
  • 29-10-2022, 01:48:45
    #6
    furkanars0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ben şimdi Vodafone yeni bir numara ve simkart cikartsam, Türk Telekomdaki aynı faturalı tarifem üzerinden devam edebilirmiyim yoksa vodofone üzerinden mi yeni bir paket almak gerekir??
    Yeni bir numara alıyorsun hocam eskisi ile hiç bir bağı olmaz o numaranın.
  • 29-10-2022, 01:49:38
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    furkanars0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ben şimdi Vodafone yeni bir numara ve simkart cikartsam, Türk Telekomdaki aynı faturalı tarifem üzerinden devam edebilirmiyim yoksa vodofone üzerinden mi yeni bir paket almak gerekir??
    Vodafone faturasız sim kart alırsınız 1 ay hediye verilen paketi kullanıp 1 ay sonunda türktelekom faturalı pakete numara taşıma işlemi yaptırırsınız.
  • 29-10-2022, 01:50:11
    #8
    edrmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir numara alıyorsun hocam eskisi ile hiç bir bağı olmaz o numaranın.
    Anladım mecbur bir paket veya tarife almam gerekir deÄŸil mi vodofone üzerinden.. 😊
  • 29-10-2022, 01:52:58
    #9
    byc4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vodafone faturasız sim kart alırsınız 1 ay hediye verilen paketi kullanıp 1 ay sonunda türktelekom faturalı pakete numara taşıma işlemi yaptırırsınız.
    Teşekkür ederim 1 ay sonunda türk Telekom taşıyabilirim değil mi belli bir zaman geçmesi gerekmiyor eminsiniz 1 ay olduğuna??