GSM Hatlar için nasıldır bilemiyorum hocam. Cayma bedeli olarak internet tarifemizi turktelekomdan kablonete taşımak istemiştik. 2 yıllık taahhütler yasal olmadığından babam tüketici hakem heyetine başvurdu. Sonuç olumlu çıktı ve bir belge verdiler. O belge ile turktelekom bayisine gidip taahütümüz ücretsiz sonlandırıldı. Bir düzenleme gelmediyse eğer taahütünüz de 2 yıllık ise bu yolu deneyebilirsiniz hocam.