Merhaba ben Türk Telekom faturalı 15 GB paketini kullanıyorum tahhüt bitmesine 2 ay kadar kaldı Ocak başı gibi bitiyor. Ben numaramı değiştirmek istiyorum şuan şahsi numaram 0555 ile başlıyor yani türk Telekom alan adını kullanıyorum ve sadece t.t alan kodu olanları ile değiştirebiliyorum. Ama benim istediğim Vodafone numaralarına geçiş yapmak örneğin 0544 veya 0542 gibi bu şekilde başlayan numara almak en kolay ve en ucuz yoldan nasıl yapabilirim?
Tahhütten cayma bedeli olarak çok fazla ücret ödermiyim??
Edit: Benim amacım hat değiştirmeden sadece 54x xxx numaralara geçiş yapmaktı yeni hat çıkartacaz gibi duruyor 😎