• 27-10-2022, 22:35:06
    #10
    Bu telefon yurtdisimi hocam sorun oluyior mu.Almak isterim eger sorun olmuuorsa
  • 27-10-2022, 22:36:10
    #11
    Evdekitepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu telefon yurtdisimi hocam sorun oluyior mu.Almak isterim eger sorun olmuuorsa
    Evet yurtdışı hocam ama bir sorun yok dediğim gibi 1.5-2 yıldır bende bugünde test ettim sorunsuz.

    Pazar araştırması yapıyorum aklımdaki fiyat netleşsin detayları konuşalım hocam yarın haber veririm. Ancak istanbul avcılarda ikamet ediyorum elden vereceğim alan kişi kontrol edip alsın diye kargoyla göndermem telefonu kargocular dikkat etmiyor hiçbir şeye.
  • 27-10-2022, 22:38:38
    #12
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet yurtdışı hocam ama bir sorun yok dediğim gibi 1.5-2 yıldır bende bugünde test ettim sorunsuz.

    Pazar araştırması yapıyorum aklımdaki fiyat netleşsin detayları konuşalım hocam yarın haber veririm. Ancak istanbul avcılarda ikamet ediyorum elden vereceğim alan kişi kontrol edip alsın diye kargoyla göndermem telefonu kargocular dikkat etmiyor hiçbir şeye.
    Tamamdir
  • 28-10-2022, 02:02:16
    #13
    bu 1 yıl sinyal alamayan cihazların kapanacağı mevzusu doğru mu acaba ?
  • 28-10-2022, 02:02:52
    #14
    shizuma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu 1 yıl sinyal alamayan cihazların kapanacağı mevzusu doğru mu acaba ?
    Doğru hocam meclisten geçti ve onaylandı.
  • 28-10-2022, 02:06:45
    #15
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru hocam meclisten geçti ve onaylandı.
    benim elimde nokia 3310 dan başlayıp, hatıra olarak tuttuğum bir kaç cihaz var.

    sonrasında da son bir kaç yılda kullanıp kenarda tuttuğum iphone 5- samsung çeştili modeller vs var.

    bunların hepsi çöp mu oluyor yani tam anlamadım
  • 28-10-2022, 02:13:51
    #16
    shizuma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim elimde nokia 3310 dan başlayıp, hatıra olarak tuttuğum bir kaç cihaz var.

    sonrasında da son bir kaç yılda kullanıp kenarda tuttuğum iphone 5- samsung çeştili modeller vs var.

    bunların hepsi çöp mu oluyor yani tam anlamadım
    Konu hakkında detaylı bilgi sahibi değilim. Yukarıda bir hocam 6 ayda bir sim karti tak çıkar yap sorun olmaz dedi. Ama dediğim gibi detaylı bilgi sahibi değilim