benim elimde nokia 3310 dan başlayıp, hatıra olarak tuttuğum bir kaç cihaz var.
sonrasında da son bir kaç yılda kullanıp kenarda tuttuğum iphone 5- samsung çeştili modeller vs var.
bunların hepsi çöp mu oluyor yani tam anlamadım
Konu hakkında detaylı bilgi sahibi değilim. Yukarıda bir hocam 6 ayda bir sim karti tak çıkar yap sorun olmaz dedi. Ama dediğim gibi detaylı bilgi sahibi değilim