Doğru hocam meclisten geçti ve onaylandı.
benim elimde nokia 3310 dan başlayıp, hatıra olarak tuttuğum bir kaç cihaz var.
sonrasında da son bir kaç yılda kullanıp kenarda tuttuğum iphone 5- samsung çeştili modeller vs var.
bunların hepsi çöp mu oluyor yani tam anlamadım