Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru hocam meclisten geçti ve onaylandı.
benim elimde nokia 3310 dan başlayıp, hatıra olarak tuttuğum bir kaç cihaz var.

sonrasında da son bir kaç yılda kullanıp kenarda tuttuğum iphone 5- samsung çeştili modeller vs var.

bunların hepsi çöp mu oluyor yani tam anlamadım