• 27-10-2022, 17:04:01
    #1
    bugün doktora cild için gittiğimde saçım dikkatini çekti ve oraya da baktı yaşımı (17) sordu ve durumun kötü olduğunu belirtti.. bu durumda ne yapabilirim diye sorduğumda PRP işlemi yaptırabilirsin daha iyi olacaktır dedi. Daha öncesine kadar bu işlemi araştırmamıştım, araştırdığımda mantıklı gözüküyor bana, saç ekimi yerine.. saç ekimi işlemini tabi yıllar sonrasına düşünüyordum. Sizce yaptırmalı mıyım? İşlem hakkında bilgisi olan biraz açıklarsa çok sevinirim 😊
  • 27-10-2022, 17:08:37
    #2
    prp oldukça basit ve etkili bir yöntem. sizden alıp size enjekte ediyoruz. dokunun beslenmesi vs artıyor. difüzyon ile alamadıklarını veya geç alacağı metabolitleri doğrudan önüne koyuyoruz ilgili bölgenin öneririm. ancak doktor kontrolünde
  • 27-10-2022, 17:09:08
    #3
    Aradığınız Tüm Scriptler
    Merhaba , prp doktor tarafından uygulandığı zaman fazla komplikasyon oluşturmayacak bir işlem. Sadece kafa derisine değil bir çok bölgede kullanılıyor.Sonuçta senin kanını alıp , santrifüj edip yine hedef bölgeye enjekte ediyorlar. Faydasını görebilirsin bence. Özellikle bu yaşta saç ekimindense prp uygulaması saçlarının canlanması açısından faydalı olabilir.