bugün doktora cild için gittiğimde saçım dikkatini çekti ve oraya da baktı yaşımı (17) sordu ve durumun kötü olduğunu belirtti.. bu durumda ne yapabilirim diye sorduğumda PRP işlemi yaptırabilirsin daha iyi olacaktır dedi. Daha öncesine kadar bu işlemi araştırmamıştım, araştırdığımda mantıklı gözüküyor bana, saç ekimi yerine.. saç ekimi işlemini tabi yıllar sonrasına düşünüyordum. Sizce yaptırmalı mıyım? İşlem hakkında bilgisi olan biraz açıklarsa çok sevinirim 😊