• 25-10-2022, 19:28:20
    #1
    Merhaba hocalarım kasımda azerbaycana gitmeyi dusunuyorum oraya ciksam imei aktif olur mu olursa ne kadar süre olur ek bir sey yapmama gerek var mı
  • 25-10-2022, 19:29:22
    #2
    bende 6 kasımda oraya gidiyorum olur diye düşünüyorum
  • 25-10-2022, 19:59:23
    #3
    Batwo1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocalarım kasımda azerbaycana gitmeyi dusunuyorum oraya ciksam imei aktif olur mu olursa ne kadar süre olur ek bir sey yapmama gerek var mı
    Kullandiginiz telefonu ilk defa Azerbaycan a görüyorsanız 15 gun altif kullana bilirsiniz
    Mayıs ayında ben de gitmiştim
  • 25-10-2022, 20:31:37
    #4
    baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 6 kasımda oraya gidiyorum olur diye düşünüyorum
    Hocam ortalama 1 haftalik gider ne olur ucak yeme icme eglence kalma
  • 25-10-2022, 20:35:59
    #5
    sigara paketi 2 manat mende azeriyem yemeği falan 4 manat olması lazımdı
  • 25-10-2022, 20:51:11
    #6
    baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigara paketi 2 manat mende azeriyem yemeği falan 4 manat olması lazımdı
    Peki parayı burada mı manat yapayim azerbaycanda mı
  • 25-10-2022, 22:34:19
    #7
    burada yapsan daha eydi istersen wpden yaz konusalım