Batwo1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocalarım kasımda azerbaycana gitmeyi dusunuyorum oraya ciksam imei aktif olur mu olursa ne kadar süre olur ek bir sey yapmama gerek var mı
Kullandiginiz telefonu ilk defa Azerbaycan a görüyorsanız 15 gun altif kullana bilirsiniz
Mayıs ayında ben de gitmiştim