Merhaba hocalarım kasımda azerbaycana gitmeyi dusunuyorum oraya ciksam imei aktif olur mu olursa ne kadar süre olur ek bir sey yapmama gerek var mı
Kullandiginiz telefonu ilk defa Azerbaycan a görüyorsanız 15 gun altif kullana bilirsiniz
Mayıs ayında ben de gitmiştim