• 25-10-2022, 19:44:33
    #19
    .best ONE 🏆
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzenledim hatali anladim. Bende koyuyorum normalde . Dolarin getirisi fazlayda faizden kalan farki alıyor kisaca
    Yok hocam yine yanlış anladınız hesaplamalara baktığınız zaman anlarsınız şöyle özetleyeyim 10.000 attınız dolar farkı 2000 diyelim faiziniz de normalde 1000 diyelim sadece 2000 yani dolar farkını alıyorsunuz. Kısaca fark faizden fazla ise sadece farkı alıyorsunuz yani dolar almaktan farkı yok ve düşüşe karşı korumalı. Zaten düştüğü zaman da her türlü yine %13.5 faizi alacaksınız. Dolar almaktan daha iyi açıkcası
  • 25-10-2022, 19:45:55
    #20
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam yine yanlış anladınız hesaplamalara baktığınız zaman anlarsınız şöyle özetleyeyim 10.000 attınız dolar farkı 2000 diyelim faiziniz de normalde 1000 diyelim sadece 2000 yani dolar farkını alıyorsunuz. Kısaca fark faizden fazla ise sadece farkı alıyorsunuz yani dolar almaktan farkı yok ve düşüşe karşı korumalı. Zaten düştüğü zaman da her türlü yine %13.5 faizi alacaksınız. Dolar almaktan daha iyi açıkcası
    Bende bunu diyorum zaten Bu arada dolar almak bazen daha avantajli. Sonuc olarak 3 ay sonunda dolarin getirisi olmayabilir düşebilir. Bazi durumlarda ilk ay dolar firlarsa bozma sansiniz oluyor. Kkmde bozma gibi durumda zararli çıkılabilir
  • 25-10-2022, 19:45:57
    #21
    Kesinlikle usdt yatırımı daha mantıklı. Binance %8 veriyor, %10 veren başka borsalar da mevcut
  • 25-10-2022, 19:47:27
    #22
    .best ONE 🏆
    Nesiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle usdt yatırımı daha mantıklı. Binance %8 veriyor, %10 veren başka borsalar da mevcut
    Kur korumalı mevduatın özelliklerine şartlarına baktınız mı? Hangi konudan daha avantajlı usdt belirtebilir misiniz çünkü ben herhangi bir avantaj bulamadım.
  • 25-10-2022, 19:49:26
    #23
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kur korumalı mevduatın özelliklerine şartlarına baktınız mı? Hangi konudan daha avantajlı usdt belirtebilir misiniz çünkü ben herhangi bir avantaj bulamadım.
    Ben düzenledim mesajı dediğim durumda usdt daha avantajlı
  • 25-10-2022, 19:54:04
    #24
    seçim geçene kadar KKM çok daha mantıklı.. ne olacağı belli olmaz. Bakarsın putin reis daha çok dolar gönderir, seçim öncesi dolarda göstermelik bi düşüş olur TL bazlı zarar etmezsin garantin olur
  • 25-10-2022, 20:19:50
    #25
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kur korumalı mevduatın özelliklerine şartlarına baktınız mı? Hangi konudan daha avantajlı usdt belirtebilir misiniz çünkü ben herhangi bir avantaj bulamadım.
    Enflasyona endeksli yatırım. Hazine nereye kadar kur korumanın zararlarını karşılamak için para basmaya devam edecek bunu çok iyi analiz etmek gerekir. 2001 de tam 24 banka yüksek enflasyon nedeniyle iflas etmişti. Tarih tekerrürden ibarettir, Türkiye'de ki bankacılık sistemi iyileşmediği sürece TL yi sadece nakit olarak kullanmakta fayda var. Kur korumanın hazineye zararı 100 milyar TL yi aşmış durumda. Yani sürdürülebilir değil. 2023 yılında da bu sistemin iptal olacağını düşünüyorum.
  • 25-10-2022, 21:18:01
    #26
    Kur farkı ve faizi alıyorsun.
  • 25-10-2022, 21:33:13
    #27
    Kurumsal PLUS
    "
    • Kısmi para çekme işlemi yapılamayacaktır." böyle olduğundan dolayı parayı USDT de tutmaya karar kıldım. Acil durumda paramı çekemiyorsam bir önemi yok ama bankayı arayıp bu durumu öğrenirim