Yok hocam yine yanlış anladınız hesaplamalara baktığınız zaman anlarsınız şöyle özetleyeyim 10.000 attınız dolar farkı 2000 diyelim faiziniz de normalde 1000 diyelim sadece 2000 yani dolar farkını alıyorsunuz. Kısaca fark faizden fazla ise sadece farkı alıyorsunuz yani dolar almaktan farkı yok ve düşüşe karşı korumalı. Zaten düştüğü zaman da her türlü yine %13.5 faizi alacaksınız. Dolar almaktan daha iyi açıkcası
Bende bunu diyorum zaten

Bu arada dolar almak bazen daha avantajli. Sonuc olarak 3 ay sonunda dolarin getirisi olmayabilir düşebilir. Bazi durumlarda ilk ay dolar firlarsa bozma sansiniz oluyor. Kkmde bozma gibi durumda zararli çıkılabilir