Düzenledim hatali anladim. Bende koyuyorum normalde . Dolarin getirisi fazlayda faizden kalan farki alıyor kisaca
Yok hocam yine yanlış anladınız hesaplamalara baktığınız zaman anlarsınız şöyle özetleyeyim 10.000 attınız dolar farkı 2000 diyelim faiziniz de normalde 1000 diyelim sadece 2000 yani dolar farkını alıyorsunuz. Kısaca fark faizden fazla ise sadece farkı alıyorsunuz yani dolar almaktan farkı yok ve düşüşe karşı korumalı. Zaten düştüğü zaman da her türlü yine %13.5 faizi alacaksınız. Dolar almaktan daha iyi açıkcası