• 25-10-2022, 19:28:05
    #1
    Kurumsal PLUS
    Sizce hangisini almak daha mantıklı?

    parayı KKM e mi yatırmak yoksa USDT mi almak?

    USDT alırsam stop limit/market koyacağım düştüğü zaman otomatik satacak. Fakat Kur korumalı mevduatta bu nasıl işliyor bilmiyorum
  • 25-10-2022, 19:29:08
    #2
    En az 3 ay koyabilirsiniz. Usd almak daha mantıklı. Kkm'nin faizi de düştü zaten
  • 25-10-2022, 19:29:33
    #3
    .best ONE 🏆
    Kur korumalıda düşerse - almıyorsunuz +da almıyorsunuz. Normal faiz oranını alıyorsunuz sadece %16. Eğer dolar artarsa %16+ dolar farkı( %16 yıllık bu arada.)
  • 25-10-2022, 19:30:12
    #4
    Kurumsal PLUS
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kur korumalıda düşerse - almıyorsunuz +da almıyorsunuz. Normal faiz oranını alıyorsunuz sadece %16. Eğer dolar artarsa %16+ dolar farkı( %16 yıllık bu arada.)
    Kur korumalı da peki min şu kadar tutar yatırmak zorundasın diye bir şey var mı? Ayrıca şuan en yüksek faiz oranı Akbankta sanırım
  • 25-10-2022, 19:30:13
    #5
    Kkmyi biz cebimizden karsilayip size sunuyoruz hocam bence usdt olsun bize yazık
  • 25-10-2022, 19:31:03
    #6
    Usdt stake %8 yıllık bildiğim kadarıyla
  • 25-10-2022, 19:31:21
    #7
    Kurumsal PLUS
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En az 3 ay koyabilirsiniz. Usd almak daha mantıklı. Kkm'nin faizi de düştü zaten
    akbank %13.5 faiz veriyormuş en yüksek 3-4 bankadan biri
  • 25-10-2022, 19:32:02
    #8
    Kurumsal PLUS
    r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usdt stake %8 yıllık bildiğim kadarıyla
    stake ettikten sonra kazancı çekmek için 12 ay beklemek lazım sanırım. Stake böyle işliyor
  • 25-10-2022, 19:32:47
    #9
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akbank %13.5 faiz veriyormuş en yüksek 3-4 bankadan biri
    Enparada 13.5 sanırım. Normal faiz daha karlı. Tabi dolarin bir anda fırlama durumu da yok değil 3 ay içinde