Sizce hangisini almak daha mantıklı?

parayı KKM e mi yatırmak yoksa USDT mi almak?

USDT alırsam stop limit/market koyacağım düştüğü zaman otomatik satacak. Fakat Kur korumalı mevduatta bu nasıl işliyor bilmiyorum