Kur korumalıda düşerse - almıyorsunuz +da almıyorsunuz. Normal faiz oranını alıyorsunuz sadece %16. Eğer dolar artarsa %16+ dolar farkı( %16 yıllık bu arada.)
Kur korumalı da peki min şu kadar tutar yatırmak zorundasın diye bir şey var mı? Ayrıca şuan en yüksek faiz oranı Akbankta sanırım