Monster pclerde kronik sorun mu var ?
27
●944
- 25-10-2022, 13:11:21Ben 2 yıldır Monster kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım ama çevremde monster alıp çok pişman olan arkadaşlarım oldu. En büyük problem kasa kalitesi çok kötü onun dışında rahatsız olduğum hiçbir şey olmadı.
- 25-10-2022, 13:25:08Video editleme Photoshop gibi işler için kullanacağım hocam. Oyun en fazla fsx2020 oynarımJTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütcem 11k oldugu için bir türlü uygun bir şey bulamadım karşıma hep monster çıkıyor. Ama önceliğim dediğiniz gibi msi veya asus alırım - 25-10-2022, 13:39:36O zaman önceliğiniz iş bilgisayarı almak olsun bu tarz programları çalıştırabilecek sıfır bilgisayarlara bütçenizin yeteceğini düşünüyorum. Ya da hiç oyun oynamayacağım derseniz ikinci el m1 çipli apple laptoplara bakabilirsiniz.Dojeh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2022, 14:23:36Ben abra a7 aldım 2 senedir çatır çatır kullanıyorum. Arada temizlik yapıyorum o kadar. Kasası kalitesiz sadece. 6 ay önce kardeşime de yeni çıkan A5lerden aldım ama ölü piksel çıktı. Ürünü yenisiyle değiştiremeyeceklerini sadece ekran paneli değiştireceklerini söylediler. İlk günden parça değişecek adına da sıfır diyecekler
İade ettim gittim dell aldım. Son dönemde gerçekten çok şikayet var.
İade ettim gittim dell aldım. Son dönemde gerçekten çok şikayet var.