Ben abra a7 aldım 2 senedir çatır çatır kullanıyorum. Arada temizlik yapıyorum o kadar. Kasası kalitesiz sadece. 6 ay önce kardeşime de yeni çıkan A5lerden aldım ama ölü piksel çıktı. Ürünü yenisiyle değiştiremeyeceklerini sadece ekran paneli değiştireceklerini söylediler. İlk günden parça değişecek adına da sıfır diyecekler

İade ettim gittim dell aldım. Son dönemde gerçekten çok şikayet var.