Ben 2 yıldır Monster kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım ama çevremde monster alıp çok pişman olan arkadaşlarım oldu. En büyük problem kasa kalitesi çok kötü onun dışında rahatsız olduğum hiçbir şey olmadı.