• 24-10-2022, 20:58:24
    #1
    Selamlar, yeni işletmem için doğalgaz abonelik başvurusunda bulundum. Yarın kaçak varmı diye dükkana incelemeye gelecekler. Benden önceki kiracı doğalgaz borusunu beyaza boyamış. Bu konuda sorun yaşarmıyız?
  • 24-10-2022, 21:02:18
    #2
    187 ye sor derim