Doğalgaz Açma Hakkında Sorun - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Doğalgaz Açma Hakkında Sorun
1
●
70
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Doğalgaz Açma Hakkında Sorun
24-10-2022, 20:58:24
#1
jeaner
Selamlar, yeni işletmem için doğalgaz abonelik başvurusunda bulundum. Yarın kaçak varmı diye dükkana incelemeye gelecekler. Benden önceki kiracı doğalgaz borusunu beyaza boyamış. Bu konuda sorun yaşarmıyız?
24-10-2022, 21:02:18
#2
bilgicinitr
187 ye sor derim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler