Selamlar, yeni işletmem için doğalgaz abonelik başvurusunda bulundum. Yarın kaçak varmı diye dükkana incelemeye gelecekler. Benden önceki kiracı doğalgaz borusunu beyaza boyamış. Bu konuda sorun yaşarmıyız?