Konu
Doğalgaz Açma Hakkında Sorun
24-10-2022, 20:58:24
#1
jeaner
Selamlar, yeni işletmem için doğalgaz abonelik başvurusunda bulundum. Yarın kaçak varmı diye dükkana incelemeye gelecekler. Benden önceki kiracı doğalgaz borusunu beyaza boyamış. Bu konuda sorun yaşarmıyız?