Selamlar uzun uzun zaman öncr almış olduğum - trade
Şikayet konusu: https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...etciyim-3.html
En son konuyu uzatmayıp parasını iade ettiğim halde kendisi forumdan banlanmış olduğu (hak eden hakkını buldu) için paramı ödedi vs yazamadı en son ödemeaşni geçtim tradenin kalkması laızm değil mi?
Aylardır çözemediğim trade problemi
9
●338
- 19-10-2022, 09:15:51https://www.r10.net/sikayetim-var/30...e-basligi.html Burdan bildirin.EmreGul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2022, 09:16:42Hesap hareketleri son 3 ay gözüküyor daha öncesini alma şansımız var mıU9ursa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2022, 09:17:32Zamanında bildirmiştim kullanıcı evet ödedi falan yazmadığı için kalkmadıAhmetxAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2022, 09:17:36Evet her banka istediğiniz tarih aralığındaki hesap haraketlerini gösteriyor. Bankacılık uygulamasının web sürümünü kullanırsanız kolaylıkla ulaşabilirsiniz.EmreGul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2022, 09:18:09Üyeliği durdurulduSon 3 ay değil fazlası da gözükür. 3 ay ile sınırlı tutulmazEmreGul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2022, 09:32:44Dediğim yere yazarken kanıtları da iletin bir kaç güne haklı görürseniz kalkacaktır.EmreGul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle