Selamlar uzun uzun zaman öncr almış olduğum - trade
Şikayet konusu:
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...etciyim-3.html
En son konuyu uzatmayıp parasını iade ettiğim halde kendisi forumdan banlanmış olduğu (hak eden hakkını buldu) için paramı ödedi vs yazamadı en son ödemeaşni geçtim tradenin kalkması laızm değil mi?