• 18-10-2022, 00:21:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar laptoba format attım fakat formattan sonra lan kablosunu takmama rağmen driver yüklü olmadığı için internete bağlananadım. Doğal olarak wifi driveri da yok elimde sadece iphone telefon var ona driveri yükledim fakat pcye taktığımda sadece DCIM klasörünü görüyor bu driveri dcim klasörüne nasıl atabilirim
  • 18-10-2022, 00:23:25
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam iTunes lazım ama
  • 18-10-2022, 00:26:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iTunes lazım ama
    Bilgisayara yükleme şansım yok. Telefon internetini usb ile paylaşabiliyor muyuz