Merhaba arkadaşlar laptoba format attım fakat formattan sonra lan kablosunu takmama rağmen driver yüklü olmadığı için internete bağlananadım. Doğal olarak wifi driveri da yok elimde sadece iphone telefon var ona driveri yükledim fakat pcye taktığımda sadece DCIM klasörünü görüyor bu driveri dcim klasörüne nasıl atabilirim