Kovid başladığından beridir kolonya kullanıyorum otobüsler malum binip indikçe sıkıyorum hiç yanımdan eksik etmem 3 senedir.
Geçen hafta pazartesi eyüp sabri tuncerin kiraz çiçeği kolonyasını almıştım ondan mı oldu bilmiyorum ama böyle soyulmaya başladı. Birkaç ay önce de almıştım o zaman olmadı normalde limon kolonyası kullanıyorum. Bir süre kullanmamaya karar verdim arko nem gibi kremlerle yumuşatmaya calısayım diyorum. Önerisi olan var mı daha önce yaşayan ve sonradan geçen vs
2 elimin parmakları da böyle oldu 1 haftadır
