• 17-10-2022, 08:45:49
    #1
    Günaydın herkese,
    Kovid başladığından beridir kolonya kullanıyorum otobüsler malum binip indikçe sıkıyorum hiç yanımdan eksik etmem 3 senedir.

    Geçen hafta pazartesi eyüp sabri tuncerin kiraz çiçeği kolonyasını almıştım ondan mı oldu bilmiyorum ama böyle soyulmaya başladı. Birkaç ay önce de almıştım o zaman olmadı normalde limon kolonyası kullanıyorum. Bir süre kullanmamaya karar verdim arko nem gibi kremlerle yumuşatmaya calısayım diyorum. Önerisi olan var mı daha önce yaşayan ve sonradan geçen vs

    2 elimin parmakları da böyle oldu 1 haftadır

  • 17-10-2022, 08:47:52
    #2
    geçmiş olsun, kolonya ve dezenfekte eden sıvıları uzun bir süre hiç kullanmayın.
    doktor önerisiyle kullanacağınız bazı kremler de iyileşme sürecini hızlandırır.
  • 17-10-2022, 08:48:39
    #3
    Merhabalar,
    Hocam cildiniz alerjik reaksiyon vermiş sanırsam, öncelikli olarak kolonya ve krem kullanmayın bir süre izleyin değişiklik olacak mı diye, devam ediyorsa Cildiye doktoruna gidin derim..
  • 17-10-2022, 08:50:55
    #4
    ozgurahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Hocam cildiniz alerjik reaksiyon vermiş sanırsam, öncelikli olarak kolonya ve krem kullanmayın bir süre izleyin değişiklik olacak mı diye, devam ediyorsa Cildiye doktoruna gidin derim..
    kNightMare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun, kolonya ve dezenfekte eden sıvıları uzun bir süre hiç kullanmayın.
    doktor önerisiyle kullanacağınız bazı kremler de iyileşme sürecini hızlandırır.
    sağolun hocam öyle yapayım kolonyayı çıkarayım hayatımdan en iyisi
  • 17-10-2022, 08:51:28
    #5
    Alerjik hocam cildiye doktoruna gidin bence
  • 17-10-2022, 09:09:58
    #6
    Egzama hocam kolonya ve sıvı sabundan azar egzama
  • 17-10-2022, 09:11:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    aynı sorun bendede var elim aynısı şuan mevsimden dolayı salgın var heralde
  • 17-10-2022, 09:12:18
    #8
    TeknoService adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Egzama hocam kolonya ve sıvı sabundan azar egzama
    ilk defa oldu hocam bırakıcam kullanmayı artık kolonya

    ShopDiscord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı sorun bendede var elim aynısı şuan mevsimden dolayı salgın var heralde
    günde 8 vasıta yapıyorum hocam istanbulda varsa birinde geçmiştir belki
  • 17-10-2022, 15:56:18
    #9
    Bulaşık yıkarken yağ çözücü vs. kullandıysanız o da böyle yapıyor hocam. Var mı öyle bir durum ?