Merhabalar,
Hocam cildiniz alerjik reaksiyon vermiş sanırsam, öncelikli olarak kolonya ve krem kullanmayın bir süre izleyin değişiklik olacak mı diye, devam ediyorsa Cildiye doktoruna gidin derim..
geçmiş olsun, kolonya ve dezenfekte eden sıvıları uzun bir süre hiç kullanmayın.
doktor önerisiyle kullanacağınız bazı kremler de iyileşme sürecini hızlandırır.
sağolun hocam öyle yapayım kolonyayı çıkarayım hayatımdan en iyisi