Bulaşık yıkarken yağ çözücü vs. kullandıysanız o da böyle yapıyor hocam. Var mı öyle bir durum ?
Hayır hocam bulaşık vs yıkamadım aklıma bi tek kolonya geliyor yada dediğim gibi 8 vasıta yapıyorum toplu ulaşımda her gün belki demirlere tutunmaktan falan mikrop kapmışımdır diye de geliyor aklıma