ShopDiscord adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hakaret davası açmalımıyım
15
●1.058
- 16-10-2022, 04:05:095 k ne hocam? 2010'da mıyız? 20 k koparırsınız en az hocam. 5 k çok az.Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2022, 04:05:11Üyeliği durdurulduevet defterde yazanla işleyiş aynı olmuyor emin olabilirsin 🙂tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2022, 10:22:49oldurmasını bilememişlerdirShopDiscord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2022, 10:38:30Konuda yazanlar gibi hiçbir masrafınız olmaz. Malesef çoğu kişi bilmeden fikir sahibi, "Avukat tutman lazım, xxxx miktarı gözden çıkar, cezası yok" gibi
Karakola gerekli çıktılarla gidip şikayetçi olun. Tamamen ücretsiz. Uzlaşma bürosuna devredilebilir davadan önce ve karşıdan maddi bir beklentinizi isteyebilirsiniz davadan vazgeçmek için. Bu sayede karşı taraf herkese küfür edilmeyeceğini acı tecrübe ile tecrübe eder. - 16-10-2022, 10:39:37Bana hakaret ederseniz denemek istiyorum🙏ShopDiscord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2022, 13:03:03Mahkeme de neden hakaret ettigini anlatacak misin? Sayfamda reklam ver dedim diyeceksin. Faturasiz gelir elde ediyor olacaksin. Yani vergi kaçırmış olacaksin. Hadi dava et bakalim asıl sana noluyor!!!!!