Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz üst yorumda ki arkadaşları dinlemeyin ben başıma geleni anlatayım zamanında facebookta bir kadın bana i*ne dedi diye karakola suç duyurusunda bulundum 1 ay sonra ara bulucu avukatı aradı kadının babası yalvar yakar vazgeçirdi para talep etsem edebilirdim de ben sizin yerinizde olsam eğer gerçekten zorunuza gittiyse karakola şikayet edin arabulucu avukat devreye girince de 5000 lira isteyin kabul etmezse bırakın siciline yansısın suç 5 yıl boyunca birine bir daha bir şey yapamaz
5 k ne hocam? 2010'da mıyız? 20 k koparırsınız en az hocam. 5 k çok az.