Konuda yazanlar gibi hiçbir masrafınız olmaz. Malesef çoğu kişi bilmeden fikir sahibi, "Avukat tutman lazım, xxxx miktarı gözden çıkar, cezası yok" gibi
Karakola gerekli çıktılarla gidip şikayetçi olun. Tamamen ücretsiz. Uzlaşma bürosuna devredilebilir davadan önce ve karşıdan maddi bir beklentinizi isteyebilirsiniz davadan vazgeçmek için. Bu sayede karşı taraf herkese küfür edilmeyeceğini acı tecrübe ile tecrübe eder.