Şahıs ile bir alışveriş yaptık önden ücret istedi gönderdim. Sonra az bir miktar hesap çıkarabildi devamı çıkmayınca iade yapalım dedi iban attım 2 gündür ulaşamıyorum.
Edit: İade Yaptı Teşekkürler.
@hasancetin Kullanıcısına Ulaşabilen Varmı?
5
●818
- 15-10-2022, 15:50:58
- 15-10-2022, 16:20:3422.500 ödeme yapmıştım. Pazartesiye kadar iade olmazsa kendisi pişman olacaktır
- 15-10-2022, 16:41:13Ne kadar doğru bilinmez ama Türk Milli Takımında olduğunu söylemiş daha önce belki bir yerlerden ulaşırsını. https://www.r10.net/1080557787-post5.html inş. bu kadar insanın parasını alıp kaçıp gitmez geçmiş olsun herkese.
