• 15-10-2022, 15:50:58
    #1
    Şahıs ile bir alışveriş yaptık önden ücret istedi gönderdim. Sonra az bir miktar hesap çıkarabildi devamı çıkmayınca iade yapalım dedi iban attım 2 gündür ulaşamıyorum.


    Edit: İade Yaptı Teşekkürler.
  • 15-10-2022, 15:51:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dolandırıcıydı geçmiş olsun.
  • 15-10-2022, 16:20:34
    #3
    22.500 ödeme yapmıştım. Pazartesiye kadar iade olmazsa kendisi pişman olacaktır
  • 15-10-2022, 16:29:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun muhtemelen bir daha ulasamayacaksiniz formda çok sayıda sikayetci var hepinizin parasını alması dileğiyle.
  • 15-10-2022, 16:41:13
    #5
    Ne kadar doğru bilinmez ama Türk Milli Takımında olduğunu söylemiş daha önce belki bir yerlerden ulaşırsını. https://www.r10.net/1080557787-post5.html inş. bu kadar insanın parasını alıp kaçıp gitmez geçmiş olsun herkese.
  • 17-10-2022, 16:40:54
    #6
    İade yaptı konuyu kapatıyorum arkadaşlar.