Şahıs ile bir alışveriş yaptık önden ücret istedi gönderdim. Sonra az bir miktar hesap çıkarabildi devamı çıkmayınca iade yapalım dedi iban attım 2 gündür ulaşamıyorum.


Edit: İade Yaptı Teşekkürler.