• 15-10-2022, 12:59:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Birşeyi farkettim de dışarı çıktığımda son 1 yılda çoğu gençler kafasi yere önük gidiyor bir sıkıntıları var sanki derdini anlatamıyor veya anlamıyorlar gibi yani hayattan bezmiş gibi sizde farkettinizmi hocalarım ? 🤔
  • 15-10-2022, 13:00:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Son 4-5 yıldır herkes çok değişik gerçekten
  • 15-10-2022, 13:00:52
    #3
    hadi ya öylemiymiş acaba neden ?
  • 15-10-2022, 13:01:11
    #4
    Çok enteresan, şaşkınlıklar içinde takip edeceğim konuyu.
  • 15-10-2022, 13:01:45
    #5
    Hocam artık kime güvenecegimizi bilemedik ondan sonra hayat pahalılığı felan stres getiriyor
  • 15-10-2022, 13:02:06
    #6
    Zombi gibiler 30 yaşındayım engelli koşu gibi gidiyorum yollarda.. Ama robot süpürge gibiler çarmıyor engelleri algılıyorlar tuhaf...
  • 15-10-2022, 13:04:13
    #7
    Merhabalar,
    Hocam 30 yaşıda biri olarak söylüyorum, bizim zamanımızdaki neslin elinde telefon, tablet vb yoktu zamanında.
    Biz ansiklopedi den araştırır, televizyonda çıkan programı izlerdik YouTube yaz istediğini bul yoktu maalesef
    Bizim zamanımızda ekonomi sanırsam böyle değildi, insanlar şu ankinden bir nebze olsa mutluydu, aile ilişkileri kuvvetliydi.
    İş bulma imkanı vardı üniversite okumanın bir anlamı vardı, ama şimdilerde yeni gençler gördüğüm kadarıyla bu durumlardan uzakta..
    Aslında şimdi çok daha zekiler daha çok imkanları var ve eğitici yol gösterici çok insan platform zaman var ama içlerinden gelmiyor sanırsam
    Lütfen kimse yanlış anlamasın kendi düşüncem görüşüm, doğru veya yanlış olabilir, kimse üstüne alınmasın ortaya söylüyorum sadece..
  • 15-10-2022, 13:18:58
    #8
    Doğru kafası eğik ama yerde değil telefonda.
    10/9 tiktok izliyor veya çekiyor.
  • 15-10-2022, 13:38:22
    #9
    Belki de çok mutlular içinde ne yaşadıklarını bilemeyiz. Benim çocuğum da fen lisesi 3.sınıfta. 2 sene sonrası cerrah paşaya gitme hayali kurarak okulunda çok eğlenceli zamanlar geçiriyor.
    Oda başı eğik önüne bakarak yolda yürür evde cıvıl cıvıl neşe kaynağımız.
    Tüm çocuklarımızın bahtı açık olsun, hayalleri gerçek olsun inşallah.