Belki de çok mutlular içinde ne yaşadıklarını bilemeyiz. Benim çocuğum da fen lisesi 3.sınıfta. 2 sene sonrası cerrah paşaya gitme hayali kurarak okulunda çok eğlenceli zamanlar geçiriyor.
Oda başı eğik önüne bakarak yolda yürür evde cıvıl cıvıl neşe kaynağımız.
Tüm çocuklarımızın bahtı açık olsun, hayalleri gerçek olsun inşallah.