Birşeyi farkettim de dışarı çıktığımda son 1 yılda çoğu gençler kafasi yere önük gidiyor bir sıkıntıları var sanki derdini anlatamıyor veya anlamıyorlar gibi yani hayattan bezmiş gibi sizde farkettinizmi hocalarım ? 🤔