• 15-10-2022, 01:50:30
    #1
    Merhaba arkadaşalr, Malum Wisecp biraz pahalı. Ona benzer bir temaya ihtiyacım var.
    Şuan kullandığım script bu.

    Web site demolarını ekleyeceğim
    Alan adı siparişi alacağım
    Sunucu paketi ekleyeceğim.
    Hizmetler paketi oluşturacağım.

    Şuan kullandığım scrip fena değil ama daha iyisi var mı acaba ?

    Fiyat ve demolarınızı bırakırsanız sevinirim
  • 15-10-2022, 01:53:14
    #2
    özel arayüz cizebilirim. Teslimat Adobe xd
    demo:
    https://xd.adobe.com/view/9de9de97-0...ea502795-c8ba/
  • 15-10-2022, 02:12:24
    #3
    Yanlış Hatırlamıyorsam Wisecep Geliştiricilerinden bir script.

    Wisecpye çok benziyor. Bir çok özelliği de var. Bir göz at istersen.

    SCRİPT