Merhaba arkadaşalr, Malum Wisecp biraz pahalı. Ona benzer bir temaya ihtiyacım var.
Şuan kullandığım script bu.

Web site demolarını ekleyeceğim
Alan adı siparişi alacağım
Sunucu paketi ekleyeceğim.
Hizmetler paketi oluşturacağım.

Şuan kullandığım scrip fena değil ama daha iyisi var mı acaba ?

Fiyat ve demolarınızı bırakırsanız sevinirim