
Tiktak ücret iademi hala yapmadı
10
●340
- 13-10-2022, 09:22:09Arkadaşlar günaydın ayın 8 inde tiktaktan bir günlük kiralama yaptım araç arızalı çıktı firmayı aradım hizmet bölgesine girip aracın kiralamasını bitirelim ücret iadeniz için de iade mailinizi oluşturuyorum iadeniz yapılacak dediler bugün ayın 13 ü arıyorum böyle bir kayıt yok dönecekler diyip beni sürekli oyaliyorlar şikayet vara da yazdım şuan da " yazı kurulu incelemesi başladı" yazıyor bu ne anlama geliyor onu da bilmiyorum 1575 TL ödememi hala iade etmediler sizce ne yapmalıyım?

- 13-10-2022, 09:25:33İyi cesaret ediyorsunuz bu tür uygulamalardan kiralama yapmaya. Ufacık bi kazada far tampon değişiminde bile 60 70 bin TL ücret çıkarıp icraya veriyorlar diye okumuştum.
- 13-10-2022, 09:26:54Öyle bir sorun yıllardır yaşamadım ben ama bu konuda da ilk defa mağdur ediliyorum
- 13-10-2022, 09:43:18Yanılıyorsunuz, Uzun süredir MOOV ve Tiktak kullanıcısıyım. Tiktak ile bu sene içerisinde bir kaza yaptım, araç pert ve %100 kusurlu olmama rağmen; alkol olmaması, tutanağımın olması, kiralayan kişi ve sürücü ben olmam sebebiyle hasara dair herhangi bir ücret ödemesi gerçekleştirmedim.CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğiniz durumlar yukarıda altını çizdiğim durumların dışında olan ve firmaya haber vermeyen, olay yeri terk ve kaçan kullanıcıların başına gelmekte genellikle. - 13-10-2022, 10:13:35Araçlar full kasko ve sigorta ile kiralanıyor. kiralayan şirket kendini riske atar mı sizce.CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2022, 10:22:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben TikTak ta seyir halindeyken lastik patladı aradım müsait yere bırakın kilitleyelim dediler müsait yere bıraktım ücret iadesi anında yapıldı çekici bile beklemedim 6 ay önce oldu tek kuruş ceza ödemedim habersiz bırakıp bildirmeden giderseniz ceza yersiniz
- 13-10-2022, 10:30:12Sorunum çözüldü tiktak iade ve şikayet var kısmına bakan kişi eski bir arkadaşım çıktı kendisi irtibata geçti sorun çözüldü 🙏
- 13-10-2022, 11:04:59Vay arkadaş, demek ki arkadaşın cikmasa ugrastiracaklardiibrahimbilis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Geçmiş olsun diyelim.
Ben o kadar tiktak kullandım ve kullanmaya devam ediyorum, bugune kadar sorun yaşamadım. Hatta aracı günlük kiralamistim bir keresinde, sabaha kadar far açık kalmış ve akü bitmişti, bilgi verdim ve sagolsunlar yardımcı oldular. - 13-10-2022, 11:09:16Valla abi aynen öyle Allah'tan arkadaşım çıktı yoksa 8 inden beri bekliyorduk bende ilk defa sorun yaşadım çok şaşırdım ama Allah'tan hallettik
