Arkadaşlar günaydın ayın 8 inde tiktaktan bir günlük kiralama yaptım araç arızalı çıktı firmayı aradım hizmet bölgesine girip aracın kiralamasını bitirelim ücret iadeniz için de iade mailinizi oluşturuyorum iadeniz yapılacak dediler bugün ayın 13 ü arıyorum böyle bir kayıt yok dönecekler diyip beni sürekli oyaliyorlar şikayet vara da yazdım şuan da " yazı kurulu incelemesi başladı" yazıyor bu ne anlama geliyor onu da bilmiyorum 1575 TL ödememi hala iade etmediler sizce ne yapmalıyım?