• 13-10-2022, 20:45:30
    moreqduen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avantajlı yapar. Aldığım evde kiracı var ama evimde ikamet eden kimse yok görünüyor? Üstelik kiracımın devlete kayıtlı en ufak bilgisi yok? Pardon da nasıl avantaj sağlamıyor? Evimde kim kalıyor?
    Reis bunu bize niye anlatıyorsun git mahkemede hakime söyle Bu kararı bu forum değil mahkeme verecek burda neyin haklılığının peşindesin
  • 13-10-2022, 20:45:32
    moreqduen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elden ödüyor makbuz almıyor. İspatla bakayım
    Hocam fatura ödüyorsa kiracı sayılıyor. Yani böyle bir durumda vvar.
  • 13-10-2022, 20:47:12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    csfrag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fatura ödüyorsa kiracı sayılıyor. Yani böyle bir durumda vvar.
    oturumu olmadığı için adına 1 adet bile fatura yok
  • 13-10-2022, 20:48:16
    facerazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reis bunu bize niye anlatıyorsun git mahkemede hakime söyle Bu kararı bu forum değil mahkeme verecek burda neyin haklılığının peşindesin
    Haklılık değil ben size olan durumu söyledim. Siz normal yasal her şey uygun kiracı örneği verip bilgi paylaşıyorsunuz. Onları herkes biliyor zaten. Neyse teşekkütler
  • 13-10-2022, 21:37:56
    Noterden ihtar çekin hocam, kendi oturacağınız yönünde. Onun sonunda çıkmazsa direkt hukuki sürece başlayabilirsiniz.
    Oturma izinleri yoksa Polise ihbar edin.
  • 13-10-2022, 22:02:22
    facerazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reis bunu bize niye anlatıyorsun git mahkemede hakime söyle Bu kararı bu forum değil mahkeme verecek burda neyin haklılığının peşindesin
    Arkadaş çok biliyor ondan çıkaramadığı için burada sızlanıyor 😂
    Adama derler madem bu kadar biliyorsun git çıkart
  • 13-10-2022, 22:04:58
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş çok biliyor ondan çıkaramadığı için burada sızlanıyor 😂
    Adama derler madem bu kadar biliyorsun git çıkart
    Yarın tahliye oluyor. Konu kilit. şimdi susabilirsin.
  • 13-10-2022, 22:05:50
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noterden ihtar çekin hocam, kendi oturacağınız yönünde. Onun sonunda çıkmazsa direkt hukuki sürece başlayabilirsiniz.
    Oturma izinleri yoksa Polise ihbar edin.
    gördüğüm en mantıklı yorumlar arasında. Oturma izinlerinin olmadığı bugün öğrenebildik ve işlemleri başlattık yarın tahliye ediliyor. Teşekkür ederim yorumunuz için
  • 14-10-2022, 09:21:54
    Hocam şahsen ben olsaydım bir ay süre verirdim o süre bitince çıkmazsa orman kanunlarına başvururdum