CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Noterden ihtar çekin hocam, kendi oturacağınız yönünde. Onun sonunda çıkmazsa direkt hukuki sürece başlayabilirsiniz.
Oturma izinleri yoksa Polise ihbar edin.
gördüğüm en mantıklı yorumlar arasında. Oturma izinlerinin olmadığı bugün öğrenebildik ve işlemleri başlattık yarın tahliye ediliyor. Teşekkür ederim yorumunuz için