• 11-10-2022, 23:34:36
    #1
    Arkadaşlar terapiye gidip memnun kalan var mı? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
  • 11-10-2022, 23:35:30
    #2
    Evet ben deneyimledim. Nasıl anlatirim bilmiyorum ama işe yaradı bende
  • 11-10-2022, 23:36:53
    #3
    Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ben deneyimledim. Nasıl anlatirim bilmiyorum ama işe yaradı bende
    özel mi yoksa devlette mi aldınız ?
  • 11-10-2022, 23:38:44
    #4
    efeitooo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özel mi yoksa devlette mi aldınız ?
    Özelde aldım, devlette terapi yapıyolar mı bilmiyorum. Mesela bizim birdaki devlet hastanesinde yoktu.
  • 11-10-2022, 23:44:00
    #5
    Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelde aldım, devlette terapi yapıyolar mı bilmiyorum. Mesela bizim birdaki devlet hastanesinde yoktu.
    devlette oluyor ama önce psikiyatristin görmesi lazım uygun görurse eğer yönlendiriliyor. Hangi terapi şeklini aldığınızı biliyor musunuz bdt vs.
  • 11-10-2022, 23:51:04
    #6
    Hocam koşullu olarak bana faydası olmaz bunların diyerek gitmeyin, muhakkak faydası olur, %100 olmaz ama içinden alacaklarını alabilirsin, yani bir kitap okuyorsun kitabın 200 sayfasından 1 cümle çok hoşuna gidiyor, belki hayatının kalanını şekillendiriyor veya hayatında boşa geçirdiğin, gereksiz yere üzüldüğün, farkında olmadığın bir şeyi farkediyorsun. Terapinin zararı olmaz belki 10 seans gidersin 1 seansın içinde geçen 1 cümle bile senin ihtiyacını karşılayabilir.
  • 11-10-2022, 23:56:02
    #7
    efeitooo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devlette oluyor ama önce psikiyatristin görmesi lazım uygun görurse eğer yönlendiriliyor. Hangi terapi şeklini aldığınızı biliyor musunuz bdt vs.
    hipnoterapiye benzer bişeydi. bu tür şeylere uzak olduğum için tam adını bulamadım ancak, en yakın buna benziyor belki de bu olabilir yani