Hocam koşullu olarak bana faydası olmaz bunların diyerek gitmeyin, muhakkak faydası olur, %100 olmaz ama içinden alacaklarını alabilirsin, yani bir kitap okuyorsun kitabın 200 sayfasından 1 cümle çok hoşuna gidiyor, belki hayatının kalanını şekillendiriyor veya hayatında boşa geçirdiğin, gereksiz yere üzüldüğün, farkında olmadığın bir şeyi farkediyorsun. Terapinin zararı olmaz belki 10 seans gidersin 1 seansın içinde geçen 1 cümle bile senin ihtiyacını karşılayabilir.