Sınıfımda sesimi yükseltmek istiyorum?
5
●408
- 11-10-2022, 17:32:02Hocam susturmak için değil normal ders anlatırken ilkokul olduğu için çok sesli oluyorlarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2022, 17:39:35klasik bir cümle olacak ama "bizim zamanımızda sınıfta konuşmak için -güven özveri ve tecrübe- ye ihtiyacımız olurdu. o zamanlar sünger silgi yoktu, sügerin yapıştırıldığı tahtalar vardı, direkt kafaya hedef alınırdı
o yüzden biraz dengesiz de olabilirim 
konuya gelecek olursak, ses yükselirse yandaki sınıflardan şikayet gelecektir. sınıfı susturmak en mantıklısı

o yüzden biraz dengesiz de olabilirim