• 11-10-2022, 17:29:40
    #1
    Annem öğretmen sınıfta çok fazla bağıramıyor hoparlör ile sesini yükseltmek istiyoruz yaka mikrofonu alınıp jbl hoparlöre bağlanılabilir mi ve ya nasıl bir yol izlenebilir yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim
  • 11-10-2022, 17:30:56
    #2
    Tahtaya vursun
  • 11-10-2022, 17:31:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Düdük alsın düdük çalsın bağırdıkları zaman.

  • 11-10-2022, 17:32:02
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahtaya vursun
    Hocam susturmak için değil normal ders anlatırken ilkokul olduğu için çok sesli oluyorlar
  • 11-10-2022, 17:32:19
    #5
    megafon
  • 11-10-2022, 17:39:35
    #6
    klasik bir cümle olacak ama "bizim zamanımızda sınıfta konuşmak için -güven özveri ve tecrübe- ye ihtiyacımız olurdu. o zamanlar sünger silgi yoktu, sügerin yapıştırıldığı tahtalar vardı, direkt kafaya hedef alınırdı o yüzden biraz dengesiz de olabilirim

    konuya gelecek olursak, ses yükselirse yandaki sınıflardan şikayet gelecektir. sınıfı susturmak en mantıklısı