klasik bir cümle olacak ama "bizim zamanımızda sınıfta konuşmak için -güven özveri ve tecrübe- ye ihtiyacımız olurdu. o zamanlar sünger silgi yoktu, sügerin yapıştırıldığı tahtalar vardı, direkt kafaya hedef alınırdı o yüzden biraz dengesiz de olabilirim

konuya gelecek olursak, ses yükselirse yandaki sınıflardan şikayet gelecektir. sınıfı susturmak en mantıklısı